damghan

استخدام دانشجویان رشته های فنی و مهندسی - دامغان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آراد
آدرس
دامغان-مشهد بلوار پیروزی میدان هنرستان
تلفن
051187999344
موبایل
09150012123
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

استخدام نیمه وقت و تمام وقت دانشجویان رشته های فنی و مهندسی
یک کار بسیار پر سود در فضای کاری نسبتا بکر و پر نشاط. را با ما تجربه کنید .
یکی از مسیرهای بسیار روشن در حوزه کار و فعالیت اقتصادی فعالیت در زمینه ی رباتیک دانش آموزی است.
شرکت صنایع رباتیک آراد با شماره ثبت ۳۹۲۵۹ و دارا بودن مجوزهای مختلف از مراجع ذیصلاح از افراد علاقه مند در این حوزه ی کاری دعوت به همکاری می نماید.
علاقه مندان از تمام رشته ها می توانند در این طرح مشارکت نمایند مشروط بر آنکه در آموزش های مجازی شرکت داشته باشند و مطالب آموزشی مورد نیاز را از سایت دریافت نمایند.
صنایع رباتیک آراد با بیش از ۸ سال فعالیت در عرصه رباتیک دانش آموزی و دارای مجوزهای مختلف از وزارت آموزش و پرورش ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، وزرات صنعت معدن و تجارت در حال گسترش ظرفیتهای کاری خود در سراسر کشور می باشد.
فعالیت در این حوزه عمدتا به صورت پاره وقت بوده و به طور متوسط به ازای ۵ ساعت کار روزانه معادل حداقل ۷۰۰ هزار تومان می باشد.
آموزش های لازم در آراد از طریق ساختار lms ( کلاس های مجازی آموزشی ) به همکاران ارائه گردیده و حداکثر روال آماده سازی حدود ۳ هفته می باشد.


کد آگهی : 21554
بازدید : 6572
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6572
Your رای:
جدیدترین آگهی های استخدام و آماده به کار اتوكار ، بافنده و برشکار در دامغان 1 مورد
استخدام دانشجویان رشته های فنی و مهندسی

استخدام دانشجویان رشته های فنی و مهندسی

آراد
1396/5/9 10:00:44

استخدام نیمه وقت و تمام وقت دانشجویان رشته های فنی و مهندسی یک کار بسیار پر سود در فضای کاری نسبتا بکر و پر نشاط. را با ما تجربه کنید . یکی از مسیرهای بسیار روشن در حوزه…